miercuri, 2 ianuarie 2008

VU on Feeder.ro


Find more photos like this on feeder.ro network



S-a deschis un club nou: Velvet Underground
Patroni, din cate am inteles, sunt un englez si un italian.
Pe langa club o sa mai fie din 2008 showroom de masini si motociclete englezesti si italiene, un restaurant si multe altele. Masini, motociclete, design, vin...
Am probat si Xbox-ul pe care era, evident, un joc cu masini :)
Cocktail-urile super (eu care nu prea beau cocktail-uri de data asta am fost convins)
Referitor la muzica nu prea am reusit sa-mi fac o parere dar in seara asta este Haute Culture + Sinkronize.
Toaletele arata f ok. Piese de mobilier f diverse. Reviste cu masini in podea. Un TVR si un Maserati in curte.
Cred ca merita sa-l incercati.
Se afla pe str. stefan mihaileanu 21 (zona izvorul rece, vezi harta) si are o banana imensa la intrare :)
Oamenii sunt fani Andy Warhol.

THANKS to IGU from feeder.ro

Niciun comentariu: